High On Life: High On Knife
Beschikbaar vanaf 3 oktober Twee 2 jaar geleden versloeg de premiejager het G3-kartel. Nu heeft Knifey hulp nodig om een mysterieus pakketje op te sporen. Krijgen ze te maken met een vriendelijke reus, een flipperkastgeweer, stropersringen en een angstaanjagende intergalactische rederij? Ja. Tuurlijk.