Hi-Fi RUSH: Teamplay Costume Pack
Ontgrendel extra uiterlijkitems voor Chai en de crew, geïnspireerd op het uiterlijk van hun teamgenoten! Het Teamplay Costume Pack bevat zes cosmetische outfits - één voor elk personage - in de stijl van een van hun bondgenoten, waaronder een outfitset met 808-thema voor Chai met verwisselbare kostuumonderdelen en bijbehorende gitaar. Verander het uiterlijk van je team vandaag nog met het Teamplay Costume Pack! Na aankoop zijn je ontgrendelde uiterlijkitems toegankelijk via de schuilplaats in de game. Let op: het Teamplay Costume Pack is beschikbaar na aankoop en bevat content die niet is inbegrepen in de basisgame of de Hi-Fi RUSH Deluxe Edition. De basisgame Hi-Fi RUSH is vereist om het Teamplay Costume Pack te gebruiken.