Het prequeltrilogie-personagepakket
Keer terug naar het begin met enkele van jouw favoriete personages uit Episodes I, II en III met het prequeltrilogie-personagepakket. Dit personagepakket bevat Darth Maul, Padmé, kapitein Panaka, Jango Fett, Zam Wesell, Watto, Jar Jar Binks, en de gewonde Anakin Skywalker na zijn noodlottige duel op Mustafar.