Het Arsenaal pakket
Het Arsenaal pakket bevat allerlei nieuwe pantsers en wapens die alleen de moedigste avonturiers in Midden-aarde kunnen hanteren! Zet de Morgulkroon op om Morgulstenen te verwoesten in Mordor, waar de schimmen zijn, of storm het slagveld op met een miniatuurreplica van het vlammende zwaard van de Balrog. De Denkhoedhelm, het Drakenschubbenpantser, de Kristallen Handschoenen, het Schaduwschild en het Gouden Koningsschild zorgen dat je eruit ziet als een echte krijger. Rust jezelf ook uit met wapens waarmee je meteen het slagveld op kunt, zoals de Bullebas-golfclub, Flitsvlam en Robijnsabel en doorkruis Midden-aarde in stijl met een paar extra grote Trotsvoeten. Al deze voorwerpen kun jij gebruiken!