Heldinnen en schurkinnen-pakket
Als eerbetoon aan de dappere vrouwen van DC Comics, bestaat deze collectie uit vrouwelijke superhelden en schurken waarin spelers chaos kunnen creëren als Raven, vechten als Batwoman, de grond openscheuren als Terra en een klap uitdelen als Power Girl! Dit pakket bevat ook favorieten zoals de buitenaardse prinses Starfire, Mera - meesteres van het water, de dierlijke Vixen en tot slot Stephanie Brown als de Spoiler. Ze moeten allemaal op hun hoede zijn voor de extreem explosieve Pastique en de koude en berekenende Killer Frost!