Heksen en worsten
Wil je meer zijn dan je nu bent? Grijp dan je kans met het Heksen & Worsten Pack. Verkleed je als de Hotdog, de beste mascotte in de stad. En nu maar hopen dat je vijanden geen honger hebben. Of sluip als ninja rond en schiet mensen in de rug. Aan de halo en de hoorns kun je zien wie stout is en wie aardig. Wil je de heks in je aan bod laten komen? Ga je gang, verkleed je als heks en scheur op je bezem door de lucht!