Have Fun Together
Hoe meer hoe liever! Verzamel vrienden en familie voor dolkomische spelavonden met deze bundel speciaal voor feestspellen. Megaparty: A Tootuff adventure : Megaparty: A Tootuff adventure is een videospel boordevol leuke minigames met Tootuff en zijn vrienden. Doe mee aan go-kart races, paintballgevechten en danswedstrijden voor urenlang plezier in singleplayer en multiplayer. Onderdompelen in de kleurrijke, komische wereld van Tootuff voor een onvergetelijk feest. The Sisters - Party of the Year Duik in de wereld van de Sisters, twee zussen die nooit ideeën tekort komen als het gaat om gekke streken. Alles begint als Wendy besluit een oud-en-nieuwfeest voor haar vrienden te organiseren bij haar thuis. Voordat ze het aan haar ouders kan vragen heeft haar kleine zus Marleen hetzelfde idee en is haar voor. Maar de ouders geven slechts toestemming voor één feest... Garfield Lasagna Party : Ontdek 32 minigames in symbolische omgevingen, zoals het huis van Garfield, de pizzeria, de dierenkliniek van Liz... Onze vrienden Garfield, Odie, Arlene en Nermal gaan de enorme uitdaging aan: deelnemen aan een gigantisch lasagnefeest! Er staat een grote variatie aan waanzinnige games op het menu: gooi sneeuwballen, overwin hindernisbanen, snijd pizza's... Doe alles om voor je tegenstanders te eindigen: win minigames, gooi het hoogste aantal met dobbelstenen... en vermenigvuldig de lage klappen door objecten te gebruiken!