SUPER CYBORG Super Cyborg is een old-school non-stop hardcore run'n'gun actiespel! Jij bent een elite gevechtscyborg die wordt gestuurd om een aantal eigenaardigheden op een mysterieus eiland te onderzoeken. De meedogenloze en krachtige alien die alleen bekend staat als de 'Xirxul-levensvorm' is ontwaakt door onwetende wetenschappers en nu is de hele mensheid in gevaar! Schiet, ren en spring door 7 levels vol met eindeloze hordes biologische monsters en enkele van de felste eindbaasgevechten in elke titel. Vernietig alles wat op dit eiland beweegt, want als het beweegt, is het dodelijk! Ben je klaar om de aarde te redden? DEAD DUNGEON Dead Dungeon is een hardcore 2D-platformspel in de beste traditie van klassieke games, met een fantastische chiptune-soundtrack. Voor het spel zijn niet alleen stalen zenuwen nodig, je voelt er ook allerlei emoties bij. Verhaal: je leidde een zorgeloos leven tot de schurk alle snoepjes en de zielen van alle levende wezens wegnam. Nu moet je een moeilijke reis ondernemen om alle zielen en snoepjes uit de mysterieuze kerker te bevrijden. --- Voor delen van deze bundel is mogelijk handmatige installatie vereist (games en apps beheren).