Hamster Playground - Royal Hamsters DLC
Het is tijd voor een beetje fantasie in ons leven! Royal Hamsters is het volgende DLC-pakket voor Hamster Playground - een fantastische dosis inhoud die nieuwe elementen aan de gameplay toevoegt. Deze keer is er een kans om onze hamsters te veranderen in ridders, draken, prinsessen of narren. Help ze alstublieft door hun huis in kasteelstijl te versieren, kleed ze aan in nieuwe kostuums die doen denken aan koninklijken. Voer nieuwe taken uit en leer nieuwe beroepen alsof ze uit middeleeuwse verhalen komen. Royal Hamsters DLC bevat: Nieuwe items passend bij middeleeuwse verhalen voor het huis van de hamster; Kostuums inclusief een nar of een draak Gloednieuwe quests met unieke beloningen; Nieuwe banen voor je hamsters.