Hamster Playground - Beware the Cat Game Mode
Let op alle hamsterliefhebbers! Maak je klaar voor een spannende toevoeging aan Hamster Playground - "Pas op voor de Kat" modus! In deze hartversnellende spelmodus verandert je hamster in een top racecoureur, die probeert de finishlijn te bereiken die wordt gemarkeerd door de iconische rode en groene lichten. Het is niet zomaar een race; het is een test van snelheid, behendigheid en perfecte timing! "Pas op voor de Kat" modus zorgt voor een nieuw niveau van opwinding als je hamster sprint wanneer het licht groen is, maar moet stoppen wanneer het rood wordt. Concurreer tegen vrienden of AI-tegenstanders in snelle races vol onverwachte stops en starts. Kom door de race en over de finishlijn, bewijzend dat je hamster niet alleen snel is, maar ook extreem responsief.