Halo Wars 2: 40 Blitz-pakketten + 7 gratis
Bereid je voor op het speltype Blitz van Halo Wars 2 met 40 Blitz-pakketten en 7 gratis bonuspakketten! Stel je legers samen, ontgrendel nieuwe eenheden en verbeter je huidige kaarten met dit Blitz-startpakket voor Halo Wars 2. De zeldzaamheid van de kaarten in deze pakketten varieert van Common tot Legendary.