Halo Infinite (Campagne)
Campagne-netwerkcoöp en 'Missie opnieuw spelen': Dankzij de Campagne-netwerkcoöp kunnen jij en maximaal drie vrienden 14 nieuwe achievements verdienen en de strijd aangaan met de Banished om samen het wonder van Zeta Halo te ervaren op Xbox en pc. Met 'Missie opnieuw spelen' kun je je favoriete momenten opnieuw beleven, verzamelitems herontdekken en de wonderen van Zeta Halo verkennen, alleen of met maximaal drie andere vuurteamleden! Word de Master Chief: Alle hoop is verloren en het lot van de mensheid staat op het spel. De Master Chief moet het opnemen tegen de meest meedogenloze vijand ooit. Kruip in het pantser van de grootste held van de mensheid en ervaar een episch avontuur waarin je de uitgestrekte omgeving van de Halo-ring verkent. Verken Zeta Halo: Halo Infinite bevat de meest uitgebreide Halo-campagne ooit, vol actie en avontuur, dat zich afspeelt in de uitgestrekte omgeving van de oude ringwereld Zeta Halo. Verken de enorme gebieden van Zeta Halo, met waanzinnige hoogtes en mysterieuze dieptes onder de ring. Red UNSC-mariniers om versterkingen te krijgen voor de strijd tegen een afschrikwekkende vijand: de Banished. Versla de Banished Na een verpletterende nederlaag ligt de UNSC-vloot verbrijzeld en gestrand op het oppervlak van de zwaar beschadigde Zeta Halo. Tussen de wrakstukken bevindt zich een angstaanjagende clan van Brute-krijgers, de Banished. Deze dwalen nu over de beschadigde ringwereld. Met weinig mankracht en slecht bewapend, moet de Master Chief de Banished ervan weerhouden de Halo-ring te repareren en de grootste dreiging van het heelal in hun bezit krijgen.