Halo 5: Guardians – REQ-pakket Power Up
Ontketen het volledige arsenaal aan verbeterde strijdvaardigheden in Halo 5: Guardians met het REQ-pakket Power Up! De powerups Active Camo, Damage Boost, Overshield en Speed Boost zijn ontworpen om Spartans te helpen in Warzone-simulaties en komen altijd van pas om de strijd in jouw voordeel te beslissen. Met het REQ-pakket Power Up ontgrendel je één Power Up-certificatie, indien beschikbaar, plus 16 Power Up-REQs voor eenmalig gebruik.