Halfgevorderd pack 1
Rekruteer de ridderlijke epische troep, Arcanus, voor je rangen en ontgrendel essentiële Orbs of Wisdom en Ascension om je te helpen het ware potentieel van je troepen te ontketenen! Claim dit alles en 20 Edelsteensleutels voor nieuwe troepen met gevorderd pakket 1. Gevorderd pakket 1 bevat: 1x Arcanus 2x Orbs of Wisdom 2x Orbs of Ascension 20 Edelsteensleutels Dit pakket kan slechts één keer per account worden gekocht.