Haaienaanvalspakket
Breid je wapenopslag en je garderobe uit met het Haaienaanvalspakket. De Haai-o-matic schiet een gestage stroom slijmerige visseningewanden af en trekt daarmee de aandacht van alles wat onder de straten van Steelport op de loer ligt. En alsof dat nog niet genoeg is, kun je met de Haaienbeethoed ervaren hoe het is om tussen de kaken van een grote witte haai te zitten.