GUNVALKYRIE
Je bent lid van het elite groepje GUNVALKYRIE, een handjevol mensen dat sterk genoeg is om de kracht van Halley te hanteren. Je wordt op missie gestuurd naar de planeet Tir Na Nog om er Dr. Hebble Gate op te sporen die samen met de lokale kolonisten vermist is. Dit spel kan niet gespeeld worden op de Xbox 360.