Guacamelee! 2 - Three Enemigos-personagepakket
Hou je vrienden bij je in de buurt, en je enemigos nog dichterbij! Met het trio uit dit personagepakket kun je het Mexiversum in stijl redden. Speel als El Muñeco, een flamboyante goochelaar die graag de show steelt. Kruip in de huid van Uay Pek en laat je inspireren door de kracht van de Dode Wereld. Intimideer je vijanden met de woeste, katachtige moves van Jaguar Javier. Elk nieuw personage beschikt over unieke eigenschappen voor een frisse tactische kijk op je avontuur. Beheers alle drie de enemigos meesterlijk en behaal de nieuwe prestaties om het te bewijzen!