Gravel Free car Bowler Bulldog
Het Britse Bowlerpresenteert een van zijnnieuwste creaties: de Bulldog, een superkrachtig monster waarmee offroad rijden nog cooler wordt. Het perfecte voertuig om je kunsten mee te vertonen!