Gravel Free car Acciona
Acciona, het eerste en tot nu toe enige elektrisch aangedreven voertuig dat een van de zwaarste officiële offroadraces ter wereld heeft uitgereden, eist zijn plek op in het aanbod van Gravel. Zijn elektrische krachtbron is geen handicap!