Gori: Cuddly Carnage - Neon Neko Skin Pack
Ontvang drie nieuwe schitterende outfits om het Adorable Army te verslaan met het Neon Neko Deluxe Skin Pack voor Gori: Cuddly Carnage dat 3 complete skinpakketten toevoegt aan je garderobe: Het Oni Pack - voor als je een demonisch strak geklede kat wilt zijn Het Kawaii Pack - voor als je je schattig voelt en het Adorable Army UIT HET BESTAAN wilt verwijderen Het Arcane Pack - voor als je de helderste oude elementen kanaliseert in je woede! Elk van de 3 pakketten bevat: - Nieuwe lak voor F.R.A.N.K - Een gelikte nieuwe outfit voor Gori - Nieuwe effecten voor Gori's schild Download het vandaag nog en versla het Adorable Army in stijl!