Golden Farm
Een kleine boerderij, geërfd van je oom, wacht op je in het spel "Golden Farm". Bouw de mooiste boerderij! Word de beroemdste boer in de buurt! Maak je eigen land bouwrijp, zaai planten en haal de oogst binnen, handel met buren en vrienden, breid je boerderij uit, produceer verschillende producten. Een fascinerende atmosfeer, gemakkelijk beheer, een interessante ontwikkeling, heldere gebouwen en landschappen, lieve en unieke huisdieren - dit alles maakt het spel uniek en spannend. * Kweek vele verschillende gewassen. * Bereid heerlijke gerechten van producten die zijn opgegroeid op je eigen boerderij. * Lever bestellingen met de vrachtwagen en trein. * Verkoop aan andere spelers de oogst en goederen geproduceerd op je boerderij. * Zorg voor huisdieren. * Rust de boerderij van je dromen uit met decoratieve ornamenten. * Verricht alles op de boerderij met gemakkelijk beheer.