Godzilla
Tijd om de monsterkoning te ontmoeten in de nieuwe Godzilla-avonturenwereld van Team-KYO en Impress. Kies je favoriete Godzilla-film en beleef plezier met het verwoesten van steden. Ontsnap aan de toorn van Godzilla of vernietig de stad als het blokkerige beest zelf.