Deep SilverActie en avontuur
Jij bent de laatste hoop voor de mensheid Al duizenden jaren voeren de goden een kwellend bewind over de mensheid. Gebrand op wreedheid en lijden, eisen ze onvoorwaardelijke aanbidding door alle mannen, vrouwen en kinderen een eed van trouw te laten afleggen. Wie zich niet onderwerpt, wacht een langzame en genadeloze dood. Ervaar de wrede beproevingen van een dappere groep krijgers en hun wanhopige strijd tegen de goden. Iedere man en vrouw die een zwaard kan hanteren en gebukt gaat onder de wreedheid van de heerschappij van de goden, wordt opgeroepen om een clan van 8 Keltische overlevers te vormen en het op te nemen tegen de talloze weerzinwekkende beesten en volgelingen in de helse rijken van de goden. Door de keuzes die je maakt, ontstaat een persoonlijk verhaal. Win en zie legendes geboren worden. Verlies en zie levens tot stof wederkeren. Het DLC-pack The Valley of the Dormant Gods bevat: Drie nieuwe goden Vecht je een weg door drie nieuwe duivelse godenrijken. Elk van deze onontgonnen nachtmerries, vol afschuwelijke zwermen van volgelingen, stelt je moed op loodzware wijze op de proef. Nieuwe wapenklassen Speel als twee nieuwe barbaarse krijgers, ieder met hun eigen, unieke, dodelijke gevechtsstijl. Nieuwe voorwerpen Nieuwe uitrusting en voorraden om je clan in de strijd te steunen en het tij van de oorlog te doen keren. Nieuwe vaardigheden Nieuwe mêleemethodes om het gevechtssysteem van je krijger te ontwikkelen en te zorgen dat de juiste kampioen wordt gekozen voor de strijd. Extraatjes overworld Hou je ogen open terwijl je door de rustige overworld reist en onthul de verborgen geheimen die verspreid zijn over dit serene landschap. Krijgerskleding Hul je clan in de beste gevechtskleding en -hoofddeksels zodat ze er extra goed uitzien als ze ten strijde trekken. De content van The Valley of the Dormant Gods wordt episodisch vrijgegeven als drie levels in de game, na de lancering. Elk level bevat een nieuwe god en andere bonuscontent.