Gods Will Fall - DLC Part 3
Ontgrendel nieuwe vaardigheden en voorwerpen en betreed het rijk van Chaos, waar de belangen voortdurend veranderen, en neem het op tegen een wezen zoals je dat nog nooit hebt gezien. Ergens in een omgekeerde wereld waar tijd en ruimte niet bestaan, sluimert Anord Rith, een vergeten heerseres uit de vervlogen eeuw van chaos. In de gedaante van drie reuzenwormen is ze met haar veelzijdige aanvallen volkomen onvoorspelbaar. Een nieuw rijk dat alle verbeelding tart Betreed het bizarre rijk van chaos, waar de nieuwe godin Anord Rith zich ophoudt. Drie nieuwe voorwerpen Mead Horn, Life Rune, Whetstone Drie nieuwe vaardigheden Precision Striker, Strongest Foot Forward, Anger of the Clans Valley of the Dormant Gods, Deel 3 is de laatste episode van de Valley of the Dormant Gods DLC, automatisch beschikbaar voor eigenaars van de Valiant Edition van Gods Will Fall.