Gods Will Fall - DLC Part 2
Je krijgers hebben dapper gevochten, maar het gekletter van de zwaarden heeft meer kwaad doen ontwaken in Valley of the Dormant Gods, Deel 2, de tweede van drie DLC-episodes van Gods Will Fall. In dit tweede deel van de Valley of the Dormant Gods vind je een bloedrood ravijn van grillige rotsen, het thuis van Gortainh, de god van pijn, een tegenstander die sterker wordt naarmate jij verzwakt. Je moedige team wordt nu versterkt door een nieuwe heldenklasse: de Javelineer, meesters van afstandsgevechten die meerdere korte speren bezitten die ze op dodelijke wijze werpen en weer terugkrijgen. Combineer dit met nieuwe vaardigheden en voorwerpen om het vuur der wraak op te laten laaien voor je krijgers. Deel 2 bevat: Een nieuw rijk Een uitdagend nieuw rijk, het thuis van een nieuwe god: Gortainh, de god van pijn Een nieuwe wapenklasse Eén nieuwe wapenklasse: de Javelineer Drie nieuwe voorwerpen Call of Morrigan, Lightning Rod, Spore Powder Twee nieuwe vaardigheden Second Chance, Destroyer Valley of the Dormant Gods, Deel 2 is automatisch beschikbaar voor eigenaren van de Valiant Edition van Gods Will Fall.