Gods Will Fall - DLC Part 1
Het eiland van de goden is veroverd, jouw clan van krijgers heeft de overwinning behaald en de greep van de goden op de mensheid verbroken. Nu worden de gelederen van de genadeloze goden opgeschaald door nieuw kwaad in 'Valley of the Dormant Gods, Deel 1', de eerste van de 3 Gods Will Fall-DLC's. Vanaf zijn bergtop heeft Yaltogguth aanschouwd hoe jouw onverschrokken krijgers zijn broeders op het land doorkliefden. Ga op hem af met je dappere strijders en verwelkom een nieuw soort krijger. Uitgerust met dodelijke vechthandschoenen is de Brawler de krijger bij uitstek om de nieuwe volgelingen te verslaan waarmee je clan te maken krijgt. Deel 1 bevat: - Een nieuw rijk: een berggebied om te ontdekken met een nieuwe god om te verslaan: Yaltogguth, de god van het zicht. - Een nieuwe wapenklasse: de Brawler, uitgerust met vechthandschoenen. - Drie nieuwe voorwerpen: Blood Moss, Bone Quake en War Paint. - Drie nieuwe vaardigen: Agile Warrior, Momentum of War en Parry Master. - Krijgerskleding: nieuwe kledingstukken voor je clan. Valley of the Dormant Gods, Deel 1 wordt automatisch bijgewerkt voor eigenaren van de Valiant Edition van Gods Will Fall.