Goat Simulator 3 - Digital Downgrade: Xbox One Edition
Digital Downgrade DLC bevat meer geremasterde geitencontent dan je ooit zou willen! Geremasterde bagger: - Speel als een oldskool Pilgor - Volledige tankbepantsering (MMO) - Goat Zero-skin (GoatZ) - Ruimtehelm en -pak (verspilling van ruimte) - Maskers of Don Pastrami, Valentino Salami, Dolph Spaghetti & Humphrey Ciabatta (Payday) - Digitale soundtrack - 3D-printbestanden: - Pilgor - Tony Shark - Geitentoren - Snuisterij DISCLAIMER: Xbox One Ondersteunt coöp voor 1-2 spelers DISCLAIMER 2: Goat Simulator 3 is weer zo'n compleet stom spel. Zal dit spel je leren hoe je één kunt worden met je lokale kudde? Waarschijnlijk niet. Het zou echt slimmer zijn om iets over geiten van David Attenborough of zo te leren.