Gloednieuw; totaal anders Doctor Strange-pakket
De machtige magiër Doctor Strange en zijn krachtige bondgenoot Clea reizen naar de Dark Dimension om de slechte Mordo en Dormammu te verslaan. Dit pakket bevat 8 speelbare personages!