Grote held, grotere verantwoordelijkheden!' Met deze DLC voeg je 'Ultraman & Emi' uit Ultraman: Rising toe aan de game, met de iconische vaardigheden uit de animatiefilm en een unieke skillset Ultraman en de pasgeboren kaiju Emi als één personage combineert. Als Ultraman ben je stersporter Ken Sato, die met tegenzin teruggaat naar huis om de taken van zijn vader als Ultraman over te nemen. Maar hij vindt al snel meer dan waar hij op gerekend heeft, wanneer hij gedwongen wordt een pasgeboren kaiju op te voeden die hij Emi noemt. Net als alle baby's is ze nieuwsgierig maar grillig, lief maar veeleisend; zelfs haar gehuil klinkt als een op een explosieve driftbui. Betreed de GigaBash-arena als dit dynamische duo terwijl ze krachtige (en soms toevallige) combo's uitvoeren om hun vijanden te verslaan. Veeg het slagveld schoon als je Ultraman en Emi's krachten in één krachtige straal samenvoegt, en nog veel meer! Wil jij erachter komen wat het betekent om echt een held te zijn?