GGST Season 3 Characters Additional Colors
Een extra kleurenpakket met 6 kleuren voor de 4 extra personages van het derde GGST-seizoen (in totaal 24 kleuren). ■4 extra personages van het derde seizoen 「Johnny」 「Elphelt Valentine」 「A.B.A」 「Slayer」 * Je moet beschikken over de hoofdgame om toegang te krijgen tot deze content. Je moet ook de nieuwste updates downloaden. * Meer informatie over deze content is beschikbaar op de website. * De kleuren voor de personages die nog niet zijn uitgebracht, worden bekendgemaakt bij de release van deze personages. * Je moet de DLC-personages hebben aangeschaft om de kleuren uit dit pakket te kunnen gebruiken.