Geometric Sniper - Blood in Paris
Als sluipschutter moet je aandacht voor details hebben en wachten op het perfecte moment om te schieten. Je doelwitten weten dat ze gezocht worden en zullen zich op allerlei manieren proberen te verstoppen. Wacht geduldig totdat je een goed schot hebt en onthoud de informatie van elke missie. Spelmodi: Avontuur: Elk detail geldt tijdens deze 10 missies, van het nauwkeurig lezen van de missie-informatie tot het vinden van het perfect moment om te schieten. Elite: Voltooi de 10 avontuurmissies zonder de hulp van zoom en precisie. Huurling: Vermaak jezelf met nieuwe uitdagingen en verdien geld om een schadevergoeding te betalen aan de familie van de burger die je ten onrechte hebt vermoord tijdens de missies. Overleven: Vind willekeurig gegenereerde doelwitten op de kaart terwijl je wordt opgejaagd door sluipschutters. Vinden: Zoek naar verschillende voorwerpen die zijn verspreid door de 10 missies en raak ze voordat de tijd op is.