Genki-meisjespakket
Rijd met deze verzameling voertuigen rond in de beste Genki-meisjesstijl. Droevige Panda heeft lol met haar strandbuggy, Boze Tijger heeft haar motor en Sexy Poesje rijdt in een speciaal sportwagentje. Het uiterlijk van elk voertuig is gebaseerd op de meisjes zelf en ze zijn voorzien van een dodelijke verrassing!