Gelukszwaard
Exclusief bij de Ryse Season Pass. Dit unieke zwaard, gesmeed in de persoonlijke smederij van een welvarende handelaar, wordt alleen geschonken aan de meest geprezen gladiators. Voordeel in de game: Publiek +2, Ervaring +4; voor gebruik in speltype Gladiator.