Galactic Adventures personage- en levelpakket
Ga verder dan de film en geniet van meer galactische avonturen met generaal Chaos en Rex Gevarenvest! Nadat het schip van de Justice League was vernietigd, moest generaal Chaos hen naar de planeet Spa brengen. Nu de trouwplannen van de koningin zijn verstoord, moet generaal Chaos haar missie voltooien en naar het paleis van de koningin terugkeren om de ceremonie weer op de rails te krijgen. Ontmoet Rex Dangervest voordat hij de cowboy, ruimtepiraat, archeoloog en raptortrainer wordt die we in de film zien. Terwijl hij zich voorbereidt om een galactische legende te worden, moet hij de wilde, onbeheersbare raptors temmen en trainen. Rex moet schoon schip maken met zijn bemanning door skateboarden, wapentraining en ruimteschipreparatie, als hij Emmet wil ontmoeten.