FS22 - Porsche Diesel Junior 108
Van de kenmerkende rode lak tot de kleinste details op het chassis en de samenstelling onder de virtuele kap: de voor Farming Simulator 22 gedigitaliseerde Porsche Diesel Junior 108 is een waarheidsgetrouwe kopie van het origineel. Breid je landbouwvloot uit met een iconische blikvanger in de stijl van meer dan 60 jaar geleden en waarschijnlijk de populairste Porsche-tractor uit die tijd. Misschien zelfs wel aller tijden. Deze historische tractor, die ook wel liefkozend de 'rode neus' wordt genoemd, blijft een mijlpaal in de geschiedenis van tractorontwerp voor fans van klassieke voertuigen en verzamelaars van moderne machines. Dankzij de kenmerkende afgeronde kap en de witte velgen identificeren niet alleen kenners van landbouwmachines de Junior 108 als een originele Porsche.