FS22 - Mack Trucks Black Anthem
Met de Mack Black Anthem voor Farming Simulator 22 kies je voor een volledig zwarte stijl: De iconische Amerikaanse truck van Mack Trucks barst van de kracht en stijl, en is gebouwd voor jouw veelzijdige landbouwwerkzaamheden. Geniet van het authentiek gedigitaliseerde ontwerp van de Black Anthem, en zorg dat je producten worden vervoerd.