From Space Mission Pack: Molten Iron
Deze DLC bevat alleen extra content voor het speltype Horde. Het gaat er steeds heter aan toe! En dat is helemaal prima, want volgens ons hou jij wel van een vurig gevecht. Ga de strijd aan op twee nieuwe kaarten en neem het met gloednieuwe uitrustingen, items en extra's op tegen eindeloze hordes vijanden. Twee nieuwe kaarten De 'Crucible' is onze laatste verdedigingslinie tegen de invasie. Hier fabriceren we de wapens die essentieel zijn voor de verdediging van de Aarde, dus zorg dat je stand weet te houden. Deze schroeiend hete omgeving heeft natuurlijk wel z'n voordelen. Je kunt bijvoorbeeld die roze aanvallers lekker onderdompelen in wat vloeibaar metaal. Mwahaha. In de industriële omgeving 'Steelworks' vind je de kenmerkende hoogovens. Ga voorzichtig op verkenning en lok de aliens naar de overdrukkleppen waar dodelijk hete stoomdampen en vlammen worden afgeblazen. Krokant gebakken of gestoomde aliens zijn natuurlijk het allerfijnst! Nieuw wapen – Plasma Shotgun Met de krachtige nieuwe plasma-shotgun kun je die vervelende roze vijanden belagen met plasma. Dit verwoestende wapen is handig om bij de hand te hebben in noodgevallen. Nieuw item – Bear Trap Het is een berenval, maar dan voor aliens. Dit ding brengt gigantisch veel schade toe en houdt de vijand tijdelijk vast, zodat ze een makkelijk doelwit voor je zijn. Nieuw item – Napalm Mine Dit zijn geen halve maatregelen. De generaal heeft ons voorzien van een napalm-mijn. Dit nieuwe item veroorzaakt brandschade in een enorm groot gebied. Episch, chaotisch en hilarisch verwoestend. Nieuwe extra – Protective Coveralls Zorg dat je niet ergens vast komt te zitten! Onze wetenschappers hebben dag en nacht gewerkt om een nieuwe outfit te ontwikkelen die je beschermt tegen alle soorten elementen-schade.