Forza Horizon 5 - Schatkaart
Lukt het maar niet om die felbegeerde Bonus Boards en Barn Finds te ontdekken? Koop dan de Forza Horizon 5-schatkaart. Daarop vind je de exacte locatie van alle Bonus Boards en Barn Finds in de hoofdgame en alle uitbreidingen (zodra ze tijdens het spelen worden ontgrendeld). Na aanschaf hoef je alleen maar de schatkaart te activeren op de kaart van de game om alle verborgen items weer te geven.