Forza Horizon 5: European Automotive Car Pack
Laat je motoren brullen als drie landen van deze kant van de Atlantische Oceaan met trots vier van hun belangrijkste autowonderen presenteren in het European Automotive-autopack. Deze collectie toont de Mercedes-Benz AMG Hammer Wagon uit 1987, de Bentley Continental GT Cabriolet uit 2021, de Automobili Pininfarina Battista uit 2020 en de Jaguar XE SV Project 8 uit 2019. Zet je schrap voor een sensationele rit!