Forza Horizon 5-autopas
Ontvang 42 extra auto's voor een lage prijs, inclusief 8 Formule Drift-auto's! Alle auto's in de autopas kun je eenmalig toevoegen aan je gamegarage, zonder extra kosten in de game. De autopas maakt deel uit van de Deluxe en Premium Edition en de Premiumuitbreidingenbundel. Koop de Forza Horizon 5-autopas vandaag nog!