Flesh & Blood Skin Pack
Laat vijanden schrikken met het DLC-pack Flesh & Blood, met twee wapenskins die bestaan uit de overblijfselen van vijanden. Pas de bloederige designs toe op alle geweren en laat zelfs de stoerste tegenstanders beven. Vereist de game Sniper Ghost Warrior Contracts 2.