Dit pakket bevat de gerenommeerde meren Seminole en Jordan. Dit is je kans om in de voetsporen te treden van vele beroemde hengelaars die erin zijn geslaagd de trofeebaarzen op te sporen en te vangen die nodig zijn om te winnen op deze locaties. Lake Seminole is te vinden in Georgia, op de grens met Florida met een klimaat dat ideaal is voor forelbaars om groot te worden, met een huidig record van 7,4 kg. Een prachtige locatie die tevens kaaimansnoeken aan van meer dan 13 kg en kanaalmeerval van meer dan 20 kg bevat. Lake Jordan bevindt zich in Chatham County, North Carolina en is een kunstmatig bekken. Het pittoreske landschap ziet er wellicht idyllisch uit, maar het vangen van de grootste vissen uit zijn diepten is geen eenvoudige taak. Forelbaarzen zijn meer dan 6 kg en kanaalmeervallen van wel 18 kg. Met eilanden om te verkennen, kustlijnen bezaaid met omgevallen bomen en structuren onderwater zijn de uitdagingen groot, maar de beloningen eveneens!