Dovetail GamesSporten
Fishing Sim World: Pro Tour + Quad Lake Pass samen voor één geweldige prijs. Fishing Sim World: Pro Tour beschikt over een authentieke carrièremodus, waarin je jezelf opwerkt tot een elite-hengelaar. Neem het op tegen meer dan 100 van de beste vissers ter wereld, zoals Ali Hamidi en Scott Martin, en vis op karper, baars en roofvis. Ontgrendel sponsoraanbiedingen, verdien carrière-inkomsten en krijg volgers op sociale media. Speel in aangepaste multiplayer- en online toernooien en gebruik uitrustingen van meer dan 50 partners op echte locaties terwijl je vist op 29 verschillende soorten vissen. De Quad Lake Pass geeft toegang tot 4 extra meren: Lake Williams, een baarsmeer in Californië, Jezioro Bestii, een roofvislocatie in Polen, Lake Arnold, een baarsmeer in Tennessee en het Gigantica Road Lake, een volledig gelicentieerd karpermeer in Frankrijk.