Deze bundel bevat zowel Lough Kerr als Talon Fishery. Lough Kerr is een perfect gevormde, historische locatie in Ierland waar enkele van de beste hengelaars van Europa op de ongrijpbare records jagen, waaronder ‘Banshee’, die is gevangen met een ongelooflijk gewicht van 9,5 kg. Het meer bevat ook flinke karper, zeelt, voorn en rietvoorn. Talon Fishery is het toonbeeld van een sportviscomplex met vier afzonderlijke meren op één locatie. Elk meer heeft zijn eigen visbestand en vissoorten, en is perfect voor het aanscherpen van je vaardigheden in het wedstrijd- en dobbervissen. Je zult al je vaardigheden en finesse moeten aanwenden om nauwkeurig uit te werpen en te voorkomen dat de vissen achter de vele eilanden, bruggen en looppaden van dit complex verdwijnen. Beide locaties beschikken over drie singleplayertoernooien voor je, drie carrière-evenementen en vijf nieuwe achievements om te behalen.