Lake Dylan in Minnesota is meer dan 800 hectare groot, met 11 verschillende vissoorten om naar te hengelen en contrasterende omgevingen om te verkennen. Van dokken en steigers rond semi-stedelijke delen van het meer tot agrarische en beboste kustlijnen: sleepvissen rondom dit meer biedt volop variatie. Ook het hoofdgedeelte van het meer mag er zijn, met aanzienlijke dieptewisselingen in open water en eilanden met huizen en constructies. Naast grote baarzen van bijna 3,6 kg en ruim 20,4 kg zware snoeken bevat dit meer enorme muskellungen tot wel 24 kg, tijgermuskellungen en kaaimansnoeken. Met zo’n uitgestrekt meer en enorme vissen om op te jagen worden je vaardigheden en de sterkte van je uitrusting tot het uiterste op de proef gesteld!