In het hart van Peru, omringd door het Amazone-regenwoud, ligt Laguna Iquitos. Dit afgelegen meer herbergt twee nieuwe vissoorten: pauwbaars en zeewolf, naast enorme arapaima, roodstaartmeerval en zwarte pacu. Traditionele boten komen hier niet door de smalle kanalen, begroeiing en ondiepten, dus de ‘Haichou Explorer’-kajak in dit pakket is essentieel voor verkenning. De prachtige pauwbaars vecht harder dan alle andere baarzen en is aan te treffen tot een ongelooflijke 10 kg. De angstaanjagend uitziende zeewolf kan uitgroeien tot 17 kg, maar door zijn enorme, vlijmscherpe tanden heb je een sterke uitrusting nodig. Vang Arapaima tot een enorm gewicht van 204 kg, roodstaartmeervallen tot 54 kg en zwarte pacu tot 31 kg. Laguna Iquitos bevat ook 25 nieuwe trofeevissen en 3 nieuwe carrière-evenementen. Met 600 hectare aan meer om vanaf het water of de oever in te vissen zul je al je vaardigheden, vaartuigen en uitrusting moeten gebruiken om te ontdekken wat deze locatie te bieden heeft.