Jezioro Bestii of 'meer van het beest' is een 7,3 hectare groot meer in de bergen van Polen. Dit pittoreske bosmeer is een locatie met gespecialiseerde roofvissen en is beroemd geworden om zijn monsterlijke bewoners, waaronder snoeken van ruim 22 kilo, snoekbaarzen van ruim 9 kilo en meervallen van ruim 38 kilo. Je hebt een sterke uitrusting en geduld nodig als je een van deze monsters aanhaakt, maar het kan zomaar de vangst van je leven worden. Pas wel op voor de tanden als je de vissen vasthoudt! Deze locatie heeft echter meer te bieden: er zijn ook witvissen om te vangen, zoals karpers van meer dan 22 kilo, brasem, zeelt, voorn, ruisvoorn en baars. Met 13 soorten om te vangen en 25 trofeevissen om op te sporen en succesvol binnen te halen, zijn al je vaardigheden en flexibiliteit vereist om meester van deze locatie te worden.