Het Gigantica Road Lake is een volledig vergunde locatie in Frankrijk en maakt deel uit van het totale Gigantica-complex. Het Road Lake bevat net als het Main Lake hard vechtende, grote karpers en er is een goede kans dat je een nieuw persoonlijk record vangt op deze locatie! Dit 12 hectare grote meer, digitaal nagemaakt in verbluffend detail, is beroemd om de actie die je gegarandeerd krijgt door zijn grote voorraad vis. Het gemiddelde gewicht van de karpers in dit meer is ruim 13,6 kg, met veel karpers van 18 en 22,6 kg om op te jagen. Het kroonjuweel van dit meer is weegt ruim 29 kg. Deze locatie heeft voornamelijk karpers, waarvan er zo’n 900 zijn, waaronder 50 trofeevissen om op te jagen en binnen te halen. Er is ook een klein aantal snoeken tot 6,8 kg om op te vissen terwijl je wacht tot een karper je aas vindt.