Met twee fantastische locaties: het historische Wraysbury 1 South Lake en het ongelooflijke Gillhams Fishing Resort. Wraysbury is een van de meest historische karperlocaties aller tijden en werd bewoond door wellicht de beroemdste karper ooit, Mary, die nu terug is met andere beroemde bewoners zoals Mary's Mate en Cluster. Dit fantastische meer biedt vele uitdagingen en eigenschappen om te verkennen, met zo'n 500 karpers (gewone, spiegel- en spookkarper) met als topper Mary van 25,5 kg. Je vindt er ook snoek, zeelt, brasem en voorn, naast 25 verschillende trofeevissen. Gillhams is een visparadijs in Krabi, Thailand. Dit resort staat op de bucketlist van vele hengelaars vanwege de exotische soorten uit Zuid-Amerika en Azië die in zijn rijke wateren zwemmen. Het is slechts 5 hectare groot, maar je vindt er 5 nieuwe vissoorten: arapaima, Siamese karper, roodstaartmeerval, mekong- en zwarte pacu die verbazingwekkende gewichten bereiken, waaronder arapaima van meer dan 250 kg!