First Strike: Pack 1 [FR]
LET OP: alleen voor de Franse versie van Black Ops.First Strike bevat vijf gloednieuwe maps: 'Berlin Wall', het ijskoude 'Discovery', het in Hongkong gelegen 'Kowloon', het sportcomplex 'Stadium' en het nieuwe zombielevel 'Ascension'.